اگر GFR است 16 و BUN 60 است می تواند شما را خواب

پنج شنبه 28 شهريور 1392
ن : lafee

اگر GFR است 16 و BUN 60 است می تواند شما را خواب

اگر GFR است 16 و BUN 60 است می تواند شما را خواب
اگر GFR است 16 و BUN 60 می تواند شما را SleepPeople با از GFR 16 و BUN 60 در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه (CKD). در این مرحله، برخی از بیماران ممکن است مشکل خواب یا در خواب ماندن را داشته باشد. علل چه کسانی هستند؟ دفعات بازدید در تاریخ برای یافتن اطلاعات بیشتر و یا چت با پزشک آنلاین ما برای مشاوره رایگان.

علل مشکلات خواب با از GFR 16 و BUN 60

▪ خارش

زمانی که کلیه ها در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه به شدت آسیب دیده است، آنها قادر به عملکرد طبیعی و مواد زائد در بدن ساخت، که سبب خارش جدی، به خصوص پاها.

▪ درد کلیه

افراد مبتلا به نوعی از مشکلات از جمله PKD یا عفونت ممکن است درد را در پشت خود داشته باشد که در آن کلیه ها واقع شده است. این نیز دشوار می شود برای به دست آوردن هر گونه خواب.

▪ گرفتگی عضله

گرفتگی عضلات ممکن است رخ دهد به علت عدم تعادل در مایعات و الکترولیت ها و یا آسیب های عصبی و یا مشکلات جریان خون. شناسایی علت دقیق ضروری است برای حل این مشکل است.

▪ پاهای بی قرار

پاهای بی قرار می تواند خواب را برهم می زند. آن را به یک وضعیت که در آن بیماران احساس یک احساس ناراحت کننده در پاها و مجبور به حرکت آنها اشاره دارد. این ممکن است به علت دیابت، کمبود آهن یا کم خونی اتفاق می افتد.

به منظور خلاص شدن از شر مشکلات خواب با از GFR 16 و BUN 60، بیماران می توانند پزشک خود را به تایید علت واقعی مشورت کنید. سپس درمان صحیح می توانند پیشنهاد برای کاهش علائم. در اینجا، ما دوست داریم که به توصیه به آخرین درمان برای مرحله 4، مرحله CKD به عنوان آلودگی درمانی خون شناخته شده است. این می تواند نه تنها کمک به کاهش ناراحتی، بلکه جلوگیری از پیشرفت بیماری است. سپس، نارسایی کلیه خواهد شد اجتناب شود، و مردم می توانند به بهبود کیفیت زندگی بسیاری از زندگی می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر، لطفا ایمیل ما در ckdstage@hotmail.com. با تشکر برای خواندن زمان خود!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: BUN 60 , GFR است 16,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.